Naczepy skrzyniowe bez stelaża i plandeki
Firma Bodex produkuje blisko 100 różnych typów pojazdów. Poza naczepami samowyładowczymi, firankami, nieskopodwoziówkami i innymi standardowymi, produkujemy wiele innych naczep, przyczep oraz zabudów, które są w stanie zaspokoich nawet bardzo skomplikowane potrzeby naszych Klientów. Firma Bodex ciągle wprowadza nowe rozwiązana, nowe typy pojazdów oraz udoskonala obecnie produkowane. Firma Bodex dostarcza pojazdy na rynki: polski, ukraiński, skandynawski, do Holandii, Niemiec, Włoch, Czech, Słowacji, Litwy, Estonii, a także Rosji, Białorusi i Kazachstanu, Uzbekistanu, Mołdawii i innych ...
Przykłady wyprodukowanych przez firmę BODEX naczep skrzyniowych.
rama i podwozie
- Lekka konstrukcja, spawana ze stali wysokogatunkowej o podwyższonej wytrzymałości. Poprzeczki (profile Z) przechodzące przez belki nośne. Na całym obwodzie ramy zewnętrznej profil SALS, który umożliwia mocowanie ładunków na całej długości wg DIN 75410/EN 12640/UVV VBG 12 z 24 szt. adapterów. Rama jest dwukrotnie śrutowana, a następnie zabezpieczona antykorozyjnie w komorach lakierniczych wysokiej jakości lakierami poliuretanowymi PPG.
- 3 osie SAF INTRADISC plus INTEGRAL z hamulcami tarczowymi o nośności 9 ton, każda na zawieszeniu pneumatycznym, z regulacją poziomu podwozia (H-S). Mechanizm podnoszenia pierwszej osi. Automatyczne dźwignie hamulcowe AGS.
- Opony o wymiarach 385/65 R22,5 firmy Continental lub od innych renomowanych producentów. Felgi stalowe o wymiarach 22,5x11,75. Marka i model opon do uzgodnienia.
- Płyta ślizgoda z 2 calowym, przykręcanym sworzniem królewskim. Bezobsługowe mechaniczne nogi podporowe 2 x 10 ton HACON, z dwubiegową przekładnią obsługiwaną jednostronnie. Zawór H-S poziomowania ramy do rampy.
- Uchylne, boczne zabezpieczenia przeciw najazdowe, aluminowe, zgodne z ECE-R73. Błotniki plastikowe w kolorze czarnym z chlapaczami za ostatnią osią. Zderzak tylny wg przepisów EU. Tylne odboje gumowe 2 szt.
zabudowa
- Podłoga wykonana z wodoodpornej wielowarstwowej płyty o grubości 27 mm, wpuszczonej między belki wzdłużne, która jest ułożona szorstką powierzchnią do góry. Podłoga wytrzymuje nacisk wózka widłowego o łącznym ciężarze 5,5 tony.
- Burty o wysokości 600 mm wykonane z anodowanych profili aluminiowych. Zamknięcie tylne: klapa lub drzwi dwuskrzydłowe o wysokości 600 mm. Ściana przednia wykonana z anodowanych profili aluminiowych o wysokości 1500 mm. 3 pary słupów bocznych - wyjmowane, typ kieszeń-klin.
układ hamulcowy
- Dwuprzewodowy układ hamulcowy WABCO EBS z modulatorem typu 2S/2M, z automatyczną regulacją siły hamowania (ALB). Alternatywnie układ hamulcowy firmy Knorr-Bremse.
- Bezazbestowe okładziny hamulcowe z automatyczną regulacją luzu między szczękami, a tarczą. Automatyczny hamulec postojowy. Gniazda złączne znormalizowane, umiejscowione na płycie z przodu.
instalacja elektryczna i oświetlenie
- Napięcie robocze 24V. Znormalizowane gniazda wtykowe na ścianie czołowej. Biało-czerwone światła gabarytowe, oświetlenie tablicy rejestracyjnej.
- Lampy tylne zespolone, pięciokomorowe, ze światłami wstecznymi i przeciwmgielnymi, wmontowane w zderzak tylny.
wyposażenie standardowe
- Kosz na dwa koła z jednym zapasowym, plastikowa skrzynka narzędziowa z wyposażeniem, baniak na wodę.
- Dwa kliny pod koła (ocynkowane lub plastikowe) wraz z uchwytami. Tablica "Long Vehicle"
wyposażenie dodatkowe
- Zmiana wysokości burt. Przystosowanie do montażu żurawia.
- Wzmocnienia podłogi. Gniazda kłonic na powierzchni platformy załadunkowej.