Porównanie naczep

Na rynku można znaleźć wywrotki wielu producentów. O przewadze jednego produktu nad drugim czasem decydują detale. Dlaczego zatem pojazdy BODEX są lepsze niż naczepa firmy Wielton lub naczepa od producenta Zasław? Niekiedy wpływ mają na to innowacyjne niuanse konstrukcyjne, które przekładają się na znacznie wyższy komfort podczas użytkowania. Poza tym ich potencjał dotyczy nie tylko samej budowy, ale także ceny, ponieważ nawet używane pojazdy BODEX utrzymają wysoką wartość.


Konstrukcja 

Co do zasady, naczepy Wielton, Zasław oraz BODEX dostępne są w różnych konfiguracjach. W katalogach tych firm można bez problemu znaleźć wersje z ruchomą podłogą, kłonicowe czy też cysterny. Warto jednak zwrócić uwagę na samą konstrukcję poszczególnych pojazdów. Polska firma BODEX bazuje na solidnej, aluminiowej skrzyni o minimalnej masie własnej. Waga może być dodatkowo zredukowana poprzez wykorzystanie aluminiowej ramy oraz niezwykle lekkich komponentów. Co więcej, w naczepach BODEX zastosowano obniżony punkt ciężkości. Z jednej strony przekłada się to na lepsze i bezpieczniejsze prowadzenie, a z drugiej na niższy próg załadunku. To atuty, obok których trudno przejść obojętnie!


Układ hamulcowy

Układ hamulcowy może nie być centralnym zespołem pojazdu, ale z pewnością ma decydujący wpływ na kwestie związane z bezpieczeństwem. Na tym polu zarówno naczepa Zasław, Wielton, jak i BODEX dysponuje sporym potencjałem. W przypadku produktów BODEX mówimy jednak o niezwykle odpowiedzialnym podejściu. Producent zastosował dwuprzewodowy układ hamulcowy, ceniony w branży firm Wabco lub Knorr-Bremse. Posiada on modulator typu 2S/2M czy też automatyczną regulację siły hamowania (ALB). Bezazbestowe okładziny hamulcowe cechują się automatyczną regulacją luzu między szczękami a tarczą. Gdy dodamy do tego zautomatyzowany hamulec postojowy, otrzymujemy produkt niezwykle bezpieczny w użyciu.


Osie i siłowniki

Firma BODEX nie pozostawia przypadkowi żadnego elementu konstrukcji, także, gdy mowa o osiach lub siłownikach. Zarówno naczepa Wielton, jak i Zasław posiada w tym elemencie własne pomysły konstrukcyjne, ale rozwiązania BODEX zostały już docenione przez tysiące klientów. Stosujemy niezawodne siłowniki hydrauliczne Binotto, Edbro lub Hyva.                W przypadku osi używamy elementów SAF, BPW czy też Jost o technicznej nośności 9 ton z hamulcami tarczowymi. Co ważne, wybór poszczególnego komponentu nie wpływa na cenę. Wywrotki BODEX posiadają także mechanizm podnoszenia pierwszej osi. Może być ręczny lub automatyczny z funkcją wspomagania podczas ruszania.


Oświetlenie

Każda naczepa musi mieć odpowiednie oświetlenie. W przypadku firmy Zasław, Wielton i BODEX trudno zarzucić coś którejkolwiek z nich – warto więc przyjrzeć się detalom. W wywrotkach BODEX tylne lampy zespolono i wmontowano w ramę. Producent pozwala na wybór modeli ledowych o mniejszym poborze energii, a zarazem dłuższej żywotności. Modele LED montuje się też w lampach przednich oraz bocznych. To optymalny zestaw funkcjonalności, który polskiemu producentowi udało się sprawnie połączyć z atrakcyjną ceną. Dodajmy, że w cenie otrzymuje się dodatkowo znormalizowane gniazda wtykowe, umieszczone na aluminiowej płycie czołowej.


Wyposażenie standardowe i dodatkowe

Naczepy BODEX mogą pochwalić się także na tle licznej, rynkowej konkurencji interesującym wyposażeniem standardowym oraz dodatkowym. W podstawowym pakiecie klient otrzymuje wyposażoną skrzynkę narzędziową, baniak na wodę, manometr i kliny wraz z praktycznymi uchwytami. To zestaw, który zdecydowanie zaspokaja podstawowe potrzeby w tego typu pojazdach. Wersję standard łatwo jednak rozszerzyć, gdy zachodzi taka potrzeba. Wtedy też w wywrotce pojawia się np. specjalna podłoga o grubości od 8 do 10 mm, montowana na całej długości naczepy. Opcjonalnie dostępny jest również m.in. tonażer, licznik kilometrów oraz aluminiowe zbiorniki powietrza.


Kontakt z mobilnymi handlowcami

Wciąż masz wątpliwości, którą naczepę wybrać? Skontaktuj się z naszymi mobilnymi handlowcami! Można spotkać się z nimi osobiście na terenie całego kraju lub skontaktować telefonicznie i mailowo. Nasz profesjonalny personel doradzi w wyborze odpowiedniej wywrotki, szczegółowo nakreśli wszystkie możliwości techniczne pojazdów oraz wyceni koszt zakupu. Doradzimy też w wyborze sposobu finansowania transakcji, a jeśli zamówisz u nas nową naczepę, możliwe, że odkupimy od Ciebie tę, aktualnie używaną. Zadbamy, aby podana cena była jak najbardziej atrakcyjna. Warto nam zaufać, ponieważ w branży działamy od prawie 30 lat i doskonale znamy jej wszystkie tajniki!


Odkupy
Wymiana starej na nową.
Odkup zbędnej.
Błyskawiczne wyceny.
Finansowanie
Fabryczny leasing lub pożyczka.
Szybko, tanio i elastycznie.
Minimum formalności.