Naczepy i przyczepy podkontenerowe
Firma Bodex produkuje blisko 100 różnych typów pojazdów. Poza naczepami samowyładowczymi, firankami, nieskopodwoziówkami i innymi standardowymi, produkujemy wiele innych naczep, przyczep oraz zabudów, które są w stanie zaspokoich nawet bardzo skomplikowane potrzeby naszych Klientów. Firma Bodex ciągle wprowadza nowe rozwiązana, nowe typy pojazdów oraz udoskonala obecnie produkowane. Firma Bodex dostarcza pojazdy na rynki: polski, ukraiński, skandynawski, do Holandii, Niemiec, Włoch, Czech, Słowacji, Litwy, Estonii, a także Rosji, Białorusi i Kazachstanu, Uzbekistanu, Mołdawii i innych ...
Przykłady wyprodukowanych przez firmę BODEX naczep podkontenerowych.
rama i podwozie
- Spawana wykonana ze stali wysokogatunkowej, odpowiedniej do budowy konstrukcji pojazdów. Rama jest dwukrotnie śrutowana, a następnie zabezpieczona antykorozyjnie w komorach lakierniczych wysokiej jakości lakierami poliuretanowymi PPG.
- 3 osie SAF INTRADISC z hamulcami tarczowymi, niskoobsługowe, tarcze 430 mm o przedłużonych przebiegach eksploatacyjnych. Siłowniki osłonięte, wbudowane w oś, felgi z odsadzeniem ET120. Zawiedzenie pneumatyczne z zaworem do podnoszenia i opuszczania. Mechanizm podnoszenia pierwszej osi.
- Opony o wymiarach 385/65 R22,5 firmy Continental lub od innych renomowanych producentów. Felgi stalowe ET120. Marka i model opon do uzgodnienia.
- Płyta sprzęgu z 2 calowym, przykręcanym sworzniem królewskim. Możliwość przesunięcia sworznia - dwie pozycje mocowania, rozstaw 300 mm. Nogi podporowe JOST lub HAACON (do wyboru) obsługiwane jednostronnie.
- Uchylne, boczne zabezpieczenia przeciw najazdowe, aluminowe, zgodne z wymogami EU. Błotniki plastikowe pełne w kolorze czarnym z chlapaczami za ostatnią osią. Zderzak tylny wg przepisów EU. Tylne odboje gumowe 2 szt.
zabudowa
- Zabudowa podkontenerowa przeznaczona do przewozu następujących kontenerów: 1 x 45 ft, 1 x 40 ft, 1 x 40 ft High Cube, 2 x 20 ft, 1 x 30 ft
- Rama z "szyją". Pięć belek poprzecznych bez regulacji wysokości, każda z dwoma zamkami do mocowania kontenerów. Tylne belki z możliwością podniesienia. Jedna ze środkowych belek z ryglami przestawnymi. Belka przednia uniwersalna do kontenerów standard lub High Cube (z tunelem). Nakładki stalowe do podparcia kontenera 20-sto stopowego o standardowej wysokości mocowania z przodu.
układ hamulcowy
- Układ hamulcowy WABCO EBS 2S/2M z przyłączem diagnostycznym. Alternatywnie układ hamulcowy firmy Knorr-Bremse.
- Automatyczna regulacja hamulców dla osi - AGS. Bezazbestowe okładziny hamulcowe z automatyczną regulacją luzu między szczękami, a tarczą. Automatyczny hamulec postojowy. Gniazda złączne znormalizowane, umiejscowione na płycie z przodu ramy.
instalacja elektryczna i oświetlenie
- Napięcie robocze 24V. Znormalizowane gniazda wtykowe zamontowane na płycie czołowej 2 x 7-polowe.
- Lampy tylne zespolone, tradycyjne lub LED, wmontowane w tylny zderzak. Podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Lampy obrysowe LED.
wyposażenie standardowe
- Kosz na dwa koła zapasowe, plastikowa skrzynka narzędziowa z wyposażeniem, baniak na wodę. Klucz do dokręcania rygli.
- Dwa kliny pod koła (ocynkowane lub plastikowe) wraz z uchwytami.