Naczepy niskopodwoziowe

Zamawiając naczepę marki BODEX, Klient ma unikalną elastyczność w możliwości zaprojektowania pojazdu pod swoje potrzeby. Różnorodność skomplikowanego często wyposażenia dodatkowego, które dodatkowo można jeszcze modyfikować. Materiały, obniżenia, możliwości rozsuwania, wzmocnienia - to wszystko można dowolnie dobrać żeby osiągnąć oczekiwany efekt - gabaryty przewożonych ładunków, funkcjonalność korzystania, wytrzymałość, trwałość. Oczywiście pełen wybór komponentów większości wiodących producentów osi, pneumatyki, oświetlenia oraz opon.   

Nasi handlowcy są w 100% mobilni - wystarczy do nich zadzwonić. W najkrótszym możliwym czasie, Przedstawiciel Regionalny pojawi się u Państwa, aby lepiej zrozumieć potrzeby, a następnie szybko pomoże skonfigurować naczepę i od razu ją wyceni.

Firma Bodex produkuje naczepy niskopodwoziowe ściśle dopasowane do potrzeb Klienta, a więc dostosowane do miejsca i celu użytkowania. Dzięki sprawdzonej konstrukcji są one funkcjonalne, trwałe i mają dużą wytrzymałość. Tylne najazdy możliwe do wykonania w różnych wersjach tj. łamane, proste, szerokie, wąskie, długie, krótkie, hydrauliczne lub nakładane.

Konstrukcja naczepy niskopodwoziowej wykonana jest ze stali wysokogatunkowej, odpowiedniej do budowy pojazdów. Dodatkowe wzmocnienia boczne ramy z poszerzeniami na zewnątrz do szerokości 3.000 mm. Rama jest dwukrotnie śrutowana, a następnie zabezpieczona antykorozyjnie w komorach lakierniczych wysokiej jakości lakierami poliuretanowymi firmy 4CR lub Novol.

3 lub 4 osie SAF lub BPW z hamulcami bębnowymi o nośności konstrukcyjnej 11-12 ton każda. 3-cia lub 3-cia i 4-ta (przy naczepach 4-ro osiowych) oś skrętna. Zawieszenie pneumatyczne z zaworem do podnoszenia i opuszczania (Heben/Senken). Promień skrętu wg wymogów EU - 2.040 mm. Próg między pokładami ok. 520 mm. Tył naczepy prosty lub ze skosem. Opony o wymiarach 235/75 R17,5 firmy Continental lub od innych renomowanych producentów. Felgi stalowe 17,5. Marka i model opon do uzgodnienia.

Płyta ślizgowa przyspawana do belki wzdłużnej. Sworzeń królewski 2 cale, wymieniany od dołu, wykonany wg norm DIN i SAE. Nogi podporowe Jost lub Haacon (do wyboru) obsługiwane jednostronnie. Dodatkowe nogi podporowe z tyłu naczepy. Boczne zabezpieczenia przeciw najazdowe, aluminiowe, zgodne z ECE. Bez zderzaka tylnego. Hak do holowania. Nadkola z tworzywa sztucznego.

Dwuprzewodowy układ hamulcowy WABCO z modulatorem typu 4S/3M, z automatyczną regulacją siły hamowania. System EBS oraz system stabilizacji toru jazdy RSS. Przyłącze diagnostyczne CAN wg normy ECC.

W części górnej naczepy podłoga jest wykonana z wodoodpornej, wielowarstwowej płyty o grubości 27 mm, wpuszczonej między belki wzdłużne, a ramę zewnętrzną, która jest ułożona szorstką powierzchnią do góry. W części dolnej, transportowej, podłoga wykonana jest z drzewa egzotycznego Bongossi o wyjątkowej odporności, której grubość wynosi ok. 50 mm. Najazdy: 2 platformy o długości ok. 2.750 mm, które są opuszczane i przesuwane na boki hydraulicznie. Na górnym poziomie ściana i burty o wysokości 600 mm wykonane z anodowanych profili aluminiowych.

Lampy tylne zespolone, pięcio-komorowe, tradycyjne lub LED. Podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Lampy obrysowe. Napięcie robocze 24V. Znormalizowane gniazda wtykowe zamontowane na aluminiowej płycie czołowej.

Wyposażenie standardowe. Najazdy proste hydrauliczne lub nakładane aluminiowe na dolny pokład. Dwa kliny pod koła z uchwytami.

Wyposażenie opcjonalne. Najazdy łamane sterowane za pomocą rozdzielacza hydraulicznego i pompy elektrycznej (zasilanie pompy z akumulatorów ciągnika siodłowego) lub przy użyciu Powerpack zamontowanego na naczepie. Przeniżenia w podłodze pokładu transportowego na koła maszyny - ich konfiguracja i umiejscowienie do indywidualnych uzgodnień. Rama rozsuwana. Wózek przesuwny. Uchwyty kontenerowe. Kłonice. Smartboard. Wciągarka elektryczna. Burty na pokładzie dolnym. Oświetlenie LED.

Odkupy
Wymiana starej na nową.
Odkup zbędnej.
Błyskawiczne wyceny.
Finansowanie
Fabryczny leasing lub pożyczka.
Szybko, tanio i elastycznie.
Minimum formalności.