Naczepy wywrotki half-pipe typu "łódka"

Wywrotki half-pipe należą do popularnych modeli naczep wykorzystywanych w szczególności wszędzie tam, gdzie prowadzone są roboty budowlane. To wymagające zadanie, dlatego też naczepy powinny być skonstruowane z najwyższej jakości podzespołów. Jako Autoryzowany Dealer BODEX jesteśmy w stanie zagwarantować, że dokładnie takie produkty oferujemy. Służymy pełnym wsparciem w zakresie konfiguracji naczepy half-pipe, jej zakupu oraz późniejszego użytkowania.

Nasi handlowcy są w 100% mobilni - wystarczy do nich zadzwonić. W najkrótszym możliwym czasie, Przedstawiciel Regionalny pojawi się u Państwa, aby lepiej zrozumieć potrzeby, a następnie szybko pomoże skonfigurować naczepę i od razu ją wyceni.


Planując zakup nowej naczepy wywrotki pamietaj, że niewielka oszczędność dzisiaj to często duża strata w przyszłości - sprawdź ile będzie warta naczepa, którą chcesz kupić po kilku latach !

Firma Bodex produkuje naczepy wywrotki half-pipe w kubaturach 26 m3, 28 m3, 30 m3 oraz 35 m3. Półokrągła mulda wykonana jest w całości z jednolitego materiału, którym jest stal Hardox 450. W wersji lekkiej skrzynia ładunkowa wykonywana jest z wysokogatunkowego aluminium odpornego na ścieranie o grubości 7 mm. Kształt rynny zapewnia łatwy rozładunek oraz zapobiega przywieraniu materiału do ścian bocznych i podłogi. Dodatkowo konstrukcja muldy absorbuje obciążenia pojawiające się podczas załadunku towarów.

Naczepy half-pipe Bodex przeznaczone są do wykonywania najcięższych prac. Mają dużą wytrzymałość i przystosowane są do działań w trudnym terenie. Cechuje je wysoka ładowność oraz wszechstronność zastosowań.

Bezobsługowe osie (2 lub 3 szt.) marki SAF, BPW lub Jost o technicznej nośności 9 ton z hamulcami tarczowymi - marka do wyboru, bez wpływu na cenę. Na życzenie Klienta osie z hamulcami bębnowymi. Mechanizm podnoszenia pierwszej osi (ręcznie lub automatycznie z funkcją wspomagania przy ruszaniu). Opony o wymiarach 385/65 R22,5 firmy Continental lub innych renomowanych producentów. Felgi stalowe o wymiarach 22,5x11,75. Marka i model opon do uzgodnienia.

Wywrotka tylnozsypowa z muldą stalową o przekroju półokrągłym ("half-pipe" / "rynna" / "łódka"), która jest wykonana ze stali Hardox 450 - blacha profilowana o grubości 4,5 mm. Ściana przednia skośna lub prosta. Tylne zamknięcie klapa w wersji ustalonej przez zamawiającego - klapa do czoła lub klapa z odsypem. Podgrzewana podłoga. W górnej części skrzyni poprzeczki ruchome w uzgodnionej ilości. Zabezpieczenie Hi-Fix.

Dwuprzewodowy układ hamulcowy WABCO lub Knorr-Bremse z modulatorem typu 2S/2M, z automatyczną regulacją siły hamowania (ALB). Bezazbestowe okładziny hamulcowe z automatyczną regulacją luzu między szczękami, a tarczą. Automatyczny hamulec postojowy. Zderzak tylny składany zgodny z ECE. Hak do holowania. Nadkola z tworzywa sztucznego.

Siłownik hydrauliczny marki Binotto, Edbro lub Hyva. Skrzynia malowana jest wysokogatunkowym lakierem o dużej żywotności firmy 4CR lub Novol w kolorze wybranym przez Klienta wg palety RAL. Plandeka z napinaczami, zwijana na prawą stronę również w kolorze do wyboru z palety RAL.

Lampy tylne zespolone, siedmio-komorowe, tradycyjne lub LED, wmontowane w ramę. Podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Lampy obrysowe LED - białe 2 szt. z przodu, po bokach żółte, z tyłu 2 szt. czerwonych. Napięcie robocze 24V. Znormalizowane gniazda wtykowe zamontowane na aluminiowej płycie czołowej.

Wyposażenie standardowe naczep wywrotek Bodex. Plastikowa skrzynka narzędziowa z wyposażeniem, baniak na wodę. Manometr ciśnieniowy, dwa kliny pod koła (ocynkowane lub plastikowe) wraz z uchwytami.

Wyposażenie opcjonalne. Rama aluminiowa, aluminiowe zbiorniki powietrza, nogi podporowe aluminiowe, felgi aluminiowe. Tonażer, licznik kilometrów.

Możliwość swobodnej modyfikacji konstrukcji naczepy

Naczepa half-pipe jest wykorzystywana do transportu całej gamy towarów o różnej specyfice. W efekcie taka wywrotka powinna być skrojona na miarę potrzeb, ale zarazem stosunkowo uniwersalna, aby skutecznie realizować zadania. Osiągnięcie tego trudnego kompromisu jest możliwe ze sprzętem BODEX, jednego z cenionych producentów w branży. Pojazdy można dowolnie konfigurować. Dzięki temu wywrotki half-pipe mogą mieć od +/-26 m³ do +/-35 m³ objętości. Zamawiający definiuje kwestie związane z układem hamulcowym, oświetleniem, oponami oraz zamknięciem tylnej klapy. Decyduje także o wyposażeniu. Dostępną w standardzie opcję (m.in. skrzynka narzędziowa, manometr, kliny pod koła) można rozszerzyć o dodatkowe pozycje, np. aluminiowe zbiorniki powietrza, ramę i nogi podporowe. 


Korzystamy z części od cenionych producentów

BODEX to firma z polskim kapitałem, ale korzystająca z najlepszych, światowych rozwiązań konstrukcyjnych. Projektujemy wywrotki  o zwiększonej wytrzymałości oraz maksymalnie zredukowanej masie. W produkcji korzystamy z części od cenionych partnerów, np. bezobsługowych osi marki SAF, BPW lub Jost o nośności 9 ton z hamulcami tarczowymi. W dwuprzewodowym układzie hamulcowym znajdziesz za to elementy o znacznym stopniu automatyzacji od WABCO lub Knorr-Bremse. Całość uzupełniają siłowniki Binotto, Edbro lub Hyva. Dodajmy, że półokrągłą stalową muldę typu half-pipe wykonano z solidnej stali HARDOX 450 i w górnej części wyposażono w zabezpieczenie Hi-Fix. Wywrotka malowana jest lakierami od renomowanych firm. To wysokogatunkowe produkty o długiej żywotności.


Mobilni handlowcy dojadą wszędzie

W naszej firmie dysponujemy niezwykle kompetentnym zespołem wykwalifikowanych ekspertów. Wspierają oni klientów na wielu płaszczyznach. Po pierwsze pomagają wybrać optymalną wywrotkę half-pipe i szybko wyceniają koszt jej nabycia. Po drugie towarzyszą    w znalezieniu środków na zakup pojazdu. A po trzecie służą radą w zakresie serwisowania lub obsługi oferowanych produktów marki BODEX. Co ważne, nasi mobilni handlowcy bez problemu dojadą w każde miejsce, aby zaprezentować atrakcyjną oraz spersonalizowaną ofertę. Obejmuje ona także transakcje wiązane. Oznacza to, że jeśli zdecydujesz się na zakup u nas nowej wywrotki half-pipe, jest szansa, że odkupimy tę aktualnie używaną. Można skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie. 



Odkupy
Wymiana starej na nową.
Odkup zbędnej.
Błyskawiczne wyceny.
Finansowanie
Fabryczny leasing lub pożyczka.
Szybko, tanio i elastycznie.
Minimum formalności.